הנה 10 כללי ברזל לכלה שמגיעה לאיפור ניסיון

מה צריך לדעת לפני שמגיעים לאיפור ניסיוןן? איזה הכנות? מה כדאי לדעת? מה לבדוק? מה לשאול? ואיך לעשות ניסיון מוצלח?

(טיפים אחד עד שלוש מתאימים לא רק ל"ניסיון האיפור" אלא גם ליום האירוע עצמו. וכמו שהטיפים הללו מתאימים לכלה ביום חתונ, הם מתאימים לכל אחת שמתארגנת לקראת אירוע.) 


1. הסרת שיער מהגבות או מעל לשפתיים בחוט או פינצטה בלבד (לא שעווה) עד 4 ימים לפני. (אם תעשי זאת יום לפני האיפור - המייקאפ פשוט לא יושב טוב ולא נתפס על העור, ושעווה פשוט "דוחה" מייקאפ, הוא לא נדבק באיזור בו היתה השעווה, אפילו אם עברו כמה ימים ואפילו ששטפת היטב את האיזור.).
לפני ההגעה לאיפור ניסיון אצל מאפרת כלות, כדאי להיפטר משיער מיותר בפנים. הכל יראה הרבה יותר טוב והמייקאפ יתפס לעור בצורה מושלמת. 


2. ערב לפני- פילינג לפנים (ערבבי כפית סוכר בסבון הפנים הרגיל שלך) ולא לשכוח קרם לחות לפני השינה. 
פילינג טוב שמסיר את התאים המתים מהעור, וחושף עור רענן, יעזור למייראפ להיטמע טוב יותר בעור הפנים ויראה נהדר!


3. פילינג לשפתיים - כדי שהאודם יישב טוב ויחזיק מעמד לאורך זמן עלינו לדאוג להסרת עור יבש ומניעת קילופים: לערבב יחד כפית דבש, כפית סוכר, כפית שמן זית -
לשפשף בעדינות ולשטוף (או ללקק!) לבסוף למרוח וזלין או לובלו, מה שיש בבית. 
סקראב טוב להסרת עור יבש ומתקלף מהשפתיים - יעזור לליפסטיק לשבת טוב יותר ולאורך זמן רב יותר.


4. ממליצה להגיע עם שיער בתסרוקת מסודרת, כדי שיהיה לך לוק כללי יפה. בייביליס, פן, צמה או קוקו אסוף עם ג'ל... משהו דומה לתסרוקת שאת רוצה. אין צורך להגזים, מה שאת עושה לבד בבית. 
אספי את השיער בצורה דומה פחות או יותר לזו שאת מעוניינת בה ביום האירוע. זה  יעזור למאפרת להתאים את האיפור לתווי הפנים ויתן לך רעיון טוב יותר למראה הכולל. 


5. להביא תמונות של מראה כללי או רעיון שבא לך וראית באינטרנט או במגזין. אם את שזופה חפשי תמונות של בחורות שזופות כמו ביונסה או קים קארדשיאן. אם את בהירה חפשי תמונות של דוגמניות או מפורסמות בהירות, כמו טיילור סוויפט למשל... מי שבא לך, אבל שיהיה דמיון. כבר קרה לי שהגיעה אליי כלה חיוורת עם תמונות של טהוניה וביקשה "כזה"... 


לפני שאת מגיעה לאיפור ניסיון, חפשי קצת במגזינים או בפינטרסט ואינסטגרם רעיונות ללוק האיפור. הראי אותם למאפרת הכלות כשתגיעי אליה לניסיון.



6. הביאי עימך תמונה של השימלה, מצולמת עלייך או צילום שלה תלויה בבית, או בקטלוג. זה יעזור להשלמת לוק תואם באיפור. אם בחרת בשימלה נפוכה של נסיכה מהאגדות, לא נוכל להסתפק באיפור עדין, ונשלוף את הצלליות המעושנות או המנצנצות, כדי להשלים את המראה הנסיכתי. לעומת זאת, אם בחרת בשמלה צמודה שמדגישה את קימורייך, יתאים איפור מאופק יותר, ובמקרה כזה מומלץ יותר ללכת על איפור רומנטי ומודגש בסגנון אייליינר חתולי עם שפתון בגוון נועז.  אם הלכת על סגנון וינטאג', ברור שהאיפור ימשיך את הקו הזה ונלך על מראה קלאסי ונקי.


כשאת הולכת אל מאפרת כלות, מומלץ להציג לה תמונה של השימלה שבחרת. זה עוזר למאפרת להשלים את הלוק שיתאים לשימלה.

7. מומלץ להגיע עם חולצה או גופיה בצבע לבן עם מפתח דומה לזה של השמלה. זאת כדי שכאשר תביטי במראה, תקבלי רעיון נכון של המראה שיתקבל. גוונים שונים בבגדים משתקפים אחרת בעור הפנים שלנו ומדגישים דברים שונים. אם השימלה שלך לא לבנה תגיעי עם חולצה בעלת מפתח צוואר דומה וגוון דומה.


מומלץ להגיע לאיפור ניסיון אצל מאפרת כלות כשאת לבושה בחולצה לבנה


8. וודאי שהמאפרת רושמת לעצמה מה השלבים, ובאילו מוצרי איפור השתמשתן ומה אהבת. כדי שביום החתונה לא תבזבזו זמן בניסיון להיזכר מה רצינו. וודאי גם שהמאפרת מצלמת אותך. אם מאוד אהבת את השפתון ואת חוששת שיימחק - בקשי ממנה את השם המדוייק (שם המותג ומספר הגוון או השם של הגוון) וקני לך שפתון כזה. שיהיה לך ליתר ביטחון.


חשוב לוודא שהמאפרת תתעד סדר פעולות, אילו מוצרים השתמשנו ומהו הלוק שהחלטנו לגביו, על מנת שנוכל לשחזר את המראה שאהבת ובחרת ליום החתונה שלך.


9. אחרי האיפור - להצטלם! כמה שיותר. אפשר גם להצטלם לפני האיפור בשביל ההשוואה "לפני/אחרי"... אבל חשוב להצטלם אחרי סשן האיפור בשלל סיטואציות: באור יום בחוץ, וגם בחדר סגור. בתאורת פלורסנט לבנה, בתאורה צהבהבה, וגם בחלל חשוך יחסית. צילום עם פלאש וצילום בלי, גם סלפי וגם תמונות שמישהו אחר מצטלם. תצטלמי גם כשהאיפור טרי וגם לאחר שעברו כמה שעות. זה לא הזמן להיות ביישנית וצנועה. נצלי הזדמנות זו כדי להתאמן על חיוכים ולגלות מהו הצד המחמיא שלך.התמונות נועדו לגרום לך להבין איך את ניראית עם האיפור, איך זה יוצא בתמונות, מה מחמיא ומה צריך להגיד למאפרת לתקן. גם אחרי שהיית עם האיפור כמה שעות, וודאי שזה מרגיש לך נוח על הפנים, שזה מחזיק מעמד ולא נמס או מזיע או נוזל... ותשווי בין התמונות לוודא שהאיפור נראה רענן גם אחרי כמה שעות.  



סיימת סשן אצל מאפרת כלות? מצויין! זה הרגע להתחיל לבדוק את האיפור. האם מזיע? נוסע? נמס? מבריק? או שנטוע במקום ולא זז! צלמי את עצמך לראות איך זה בתמונות.

10.זה לוקח קצת זמן, אז כדאי להגיע עם הרבה אנרגיות וסבלנות והכי חשוב לאכול ארוחת בוקר טובה, כדי שלא נהיה עצבניות או רעבות. לבוא עם מצב רוח טוב וראש פתוח ולזכור שזה רק ניסיון וזה ממש לא מחייב. אם לא אהבת - דברי! יידעי את המאפרת שלך מה את אוהבת ומה לא ותתעקשי לשנות ולנסות דברים נוספים. אל תתביישי ואל תתייאשי. וזכרי שהכימיה גם חשובה, את רוצה אנשים נעימים לצידך ביום החשוב הזה.


בהצלחה!