טרנדים באיפור 2019

המגמה המסתמנת לאיפור ב2019 היא זניחה של כל מה שהכרנו עד כה.
איפור אינסטגרם כבד, מעושן, מפודר, ומוגזם אאוט - איפור טבעי, נטול מאמץ, זוהר, מלא ברק, אין.
ליקוויד ליפסטיק יבשושי כהה ואטום אאוט - גלוס שקוף, מבריק ובריא - אין!

ואני כל כך בעד.

הנה כמה דוגאות (ואל תדאגו, מי שממש מכורה יכולה לשלב את האייליינר שלה או שפתיים אדומות...)

קרדיט למאפרת: Jessi_Makeup







אז מה אנחנו רואים כאן?
מראה לא מתאמץ, לוק נטול יומרה, גם השיער במראה מרושל, תסרוקת אסופה ברישול, גבות מאוד "פראיות", עבות, טבעיות, מאווררות. עיניים במרה נקי, טבעי שוב, ממש לא מתאמץ, ללא הריסים המודבקים המוגזמים והגרוטסקים, מייקאפ מאוד עדין, מאוד קורן, מאוד בריא, רענן.
גוון הסומק והגוון בשפתיים תואמים. בתמונה הראשונה תפוז שרוף. לא "פיץ'/אפרסק". אלא משהו ממש לכיוון אדמדם. אדמה. והאודם בגוון "ניוד" שתואם לסומק. אני מאוד אוהבת טוטאל שהאודם והסומק תואמים. זה מחמיא כל כך ומצטלם מהמם.
ובתמונה השניה גוון השפתיים סגלגל סחלבים. לא ורוד, לא ורדרד אלא ממש סגלגל בהיר. אבל לא לילך, אלא יותר קריר. בטאץ' כמעט בלתי מורגש. גוון כזה מאוד יחמיא למי שיש תת גוון קר בעור (איך יודעים? תסתכלי בפרק כף היד (איפה ששמים את השעון) כשכף ידך פונה כלפיי מעלה ואת רואה את הורידים והעורקים כי העור שם עדין ושקוף. אם הם כחולים - תת גוון העור שלך קריר, את בטח נוטה להישרף יותר בקלות ונוטה לורדרדות. אם כלי הדם שלך מופיעים יותר ירקרקים סימן שתת הגוון שלך הוא חם, ואת נוטה לגוון צהבהב או זית)

בשתי התמונות אין אייליינר, אין ברונזר, אין שימר מוגזם, אין פודרה מאט, הכל מאוד קורן וזוהר.
כל הלוק משדר נעורים, משהו מאוד רך, נקי, נגיש, נשי.

מה עוד?
הנה עוד 2 לוקים שמצאתי



שוב הטרנד של הגבות חוזר, מלאות, אווריריות על גבול המבולגנות, השיער ממשיך להיות מהודק אך אסוף מרושל. הפעם בצלליות ובשפתיים יש קצת יותר הברקות. קצת יותר צבע, קצת יותר ניצנוץ, עדיין עדין אבל קצת יותר מודגש ומורגש. האייליינר, הברונזר, הריסים - בחוץ! איי לייק איט!
בתמונה העליונה יש שימוש ממש בגלוס, בתמונה התחתונה האודם הוא קצת יותר מאט, אבל כן יש מעט ברק ומראה חי. בעיניי האיפור מקסים. מראה העור רענן, קורן, בריא, ולא מיובש, מפודר או אבקתי.


לסיום  - לא שכחנו את הליפסטיק האדום, הקלאסי, למי שממש מתקשה לוותר, ולמי שרוצה מראה קצת חגיגי ומאופר.




שוב חוזר המראה הפראי של השיער והגבות, שבעיניי זה לוק אדיר, דומננטי, חייתי, פרוע ופורע את כל החוקים המהודקים והמיושנים, אך הפעם האודם האדום ססגוני ומוסיף המון דרמה. כמובן שהמריחה בגוונים מהסוג הזה חייבת להיות מדוייקת וחובה לוודא שיש אפשרות לחדש את הלוק במהלך האירוע, כדי שיישמר ולא ידהה.


אני חייבת לציין שאני מאוד מיציתי את הטרנד של הארות והצללות בסגנון הקארדשיאנז, ומרגשת אותי מאוד המראה הנועז ה"עירום" הזה. החזרה לשורשים או החזרה לטבעי מאוד מאוד מושכת בעיניי. מייקאפ קליל, עשיר בלחות, מאוד מחמיא לעור ויושב נהדר, נעים ונוח לעור הפנים הרבה יותר מאשר כל ה"קמח לאפייה", שמאפרות האינסטגרם מפזרות באדיקות ומפדרות ללא הרף.

המראה שמתקבל עם מייקאפ כזה, הרבה יותר טבעי בהשוואה למייקאפ אטום ומאט שהיה נהוג עד כה ולדעתי לא ממש מתאים לכל אחת, במיוחד לעור בוגר, כי המייקאפ האטום והמאט מדגיש קימטוטים ומאוד לא מחמיא.

עור עשיר בלחות נראה נהדר, בריא ורענן, ואין מה לחשוש ממראה מיוזע, כי יש פודרות עדינות ושקופות שבעזרתן ניתן לקבע מייקאפ למראה רך, ותמיד גם אפשר להיות קצת יותר "קלות עם היד על ההדק". לשים מעט חומר על מברשת נפודרה ולרפרף על הפנים בתנועות קלילות ועדינות. בניגוד לכיסוי מלא ומקומח עם ספוגית...

גם מי שעקבה אחרי טרנדים בשנים קודמות ומרטה את הגבות לצורה דקיקה וכעת מתקשה "לגדל יער" שכזה, יכולה להיות בטוחה שבאמצעות היד הנכונה אפשר להגיע למראה שיער מלא בגבה.

הרבה יותר נוח להגיע לאירוע כשאת עצמך, ולא לובשת מסיכה בלתי מוכרת, הרבה יותר נעים להתרגש עד דמעות בחופה כשאת ללא ריסים מלאכותיים ורבע טון אייליינר שמכביד על העפעף. וכיף יותר להתנשק (באוויר!) עם שפתיים רוויות בלחות, ולא הליפסטיקים המיובשים שמייבשים ומתקלפים...

המראה שלך הרבה יותר קליל וצעיר וזו גם התחושה הכללית.

ממליצה לכולנו לאמץ את הטרנד האיפורי הזה וכמה שיותר מהר.
חופשי, עדין, טבעי, פראי, נטול מאמץ ונקי.

בהצלחה ומזל טוב!